juli 2012

Praha dag 1

Vi tok flyet fra Gardermoen i 11 tiden, og flyturen tok ikke mer en 2 timer.Vi kom frem og tok taxi til hotellet. Det tok ikke lang tid fr vi skjnnte at hotellet var litt langt unna, og at hotell...

Neste desitnasjon: PRAHA!

Det ble ikke spania og belgia som jeg planla i begynnelsen av ret. Vi fikk desverre ikke biletter til tomorrowland, s da bestillte vi oss en tur til Praha istede. Jeg har vrt i praha en gang ...

Vietnam dag 15: siste bilder i nromrdet og hjemreise...

I dag er det ikke mue vi rekker fr vi ska ta bussen inn til ho chi mihn, for ta flyet hjem. vi skal ogs mellomlande i bangkok... Men aller frst vil jeg vise dere noen bilder av nabolaget der ...

vietnam dag 13 & 14.

Dag 13. Denne dagen mtte jeg desverre bare vre innendrs, fordi jeg rett og slett var s utrolig solbrent. Hadde ikke sjangs til g ut i solen, da flte alt som om det brant p kroppen min.. D...

Vietnam dag 12: Imperial Beach club og japansk resturant :)

Tyfonen hadde gitt seg over natten, og det var ett hrlig tynt lite skylag. perfekt for en dag p Imperial Beach club. Men kamereat glemte jeg uheldigvis hjemme...Men dagen ble tilbringt p solseng...

vietnam dag 11. Tyfon..

denne dagen var det p tide og returnere til Vung Tau. Vi hadde ivrig fulgt med p nyhetene om den store tyfonen som skulle treffe.. Etter at det sm regnet i hele gr, og vinden kte i lpet av kv...

Vietnam dag 10: Sightseeing i Phan Thiet og Mui Ne DEL 2.

etter vi hadde vrt i champa templene var det p tide vende snuten mot Mui Ne. Her venter nemlig Red Sands og White Sands, vi fikk ogs stoppet p det lokale tempelet for en titt der ;) Frste s...
Louise-Marie reiser...

23, Lillehammer

Hei mitt navn er Louise-Marie . Til daglig bor jeg p lillehammer og studerer her.Jeg tar Mastergrad innenfor Innovasjon og nringsutvikling. Jeg som alle andre blir tatt av hverdagen - jeg har alltid en million ting jeg helst skulle ha gjort i gr. Men den strste lidenskapen min er reise, oppleve, lukte og smake nye kulturer og steder! S bloggen min vil bare "leve" de gangene jeg skal ut reise. denne bloggen vil n i hovedsak bli brukt som reisedagbok. Dette er for mest for min egen del, men ogs for de der hjemme som ikke hadde mulighet til vre med p tur. Jeg er ingen backpacker , liker bare unne meg en tur n og da :)