juli 2012

Praha dag 1

Vi tok flyet fra Gardermoen i 11 tiden, og flyturen tok ikke mer en 2 timer.Vi kom frem og tok taxi til hotellet. Det tok ikke lang tid før vi skjønnte at hotellet var litt langt unna, og at hotell...

Neste desitnasjon: PRAHA!

Det ble ikke spania og belgia som jeg planla i begynnelsen av året. Vi fikk desverre ikke biletter til tomorrowland, så da bestillte vi oss en tur til Praha istede. Jeg har vært i praha en gang ...

Vietnam dag 15: siste bilder i nærområdet og hjemreise...

I dag er det ikke mue vi rekker før vi ska ta bussen inn til ho chi mihn, for å ta flyet hjem. vi skal også mellomlande i bangkok... Men aller først vil jeg vise dere noen bilder av nabolaget der ...

vietnam dag 13 & 14.

Dag 13. Denne dagen måtte jeg desverre bare være innendørs, fordi jeg rett og slett var så utrolig solbrent. Hadde ikke sjangs til å gå ut i solen, da følte alt som om det brant på kroppen min.. D...

Vietnam dag 12: Imperial Beach club og japansk resturant :)

Tyfonen hadde gitt seg over natten, og det var ett hærlig tynt lite skylag. perfekt for en dag på Imperial Beach club. Men kamereat glemte jeg uheldigvis hjemme...Men dagen ble tilbringt på solseng...

vietnam dag 11. Tyfon..

denne dagen var det på tide og returnere til Vung Tau. Vi hadde ivrig fulgt med på nyhetene om den store tyfonen som skulle treffe.. Etter at det små regnet i hele går, og vinden økte i løpet av kv...

Vietnam dag 10: Sightseeing i Phan Thiet og Mui Ne DEL 2.

etter vi hadde vært i champa templene var det på tide å vende snuten mot Mui Ne. Her venter nemlig Red Sands og White Sands, vi fikk også stoppet på det lokale tempelet for en titt der ;) Første s...
Louise-Marie reiser...

23, Lillehammer

Hei mitt navn er Louise-Marie . Til daglig bor jeg på lillehammer og studerer her.Jeg tar Mastergrad innenfor Innovasjon og næringsutvikling. Jeg som alle andre blir tatt av hverdagen - jeg har alltid en million ting jeg helst skulle ha gjort i går. Men den største lidenskapen min er å reise, oppleve, lukte og smake nye kulturer og steder! Så bloggen min vil bare "leve" de gangene jeg skal ut å reise. denne bloggen vil nå i hovedsak bli brukt som reisedagbok. Dette er for mest for min egen del, men også for de der hjemme som ikke hadde mulighet til å være med på tur. Jeg er ingen backpacker , liker bare å unne meg en tur nå og da :)