april 2012

Vietnam dag 7: Ho Chi Minh City / saigon!

Dagen startet grytidlig. Vi skulle nemlig ta ferja fra Vung Tau og inn til storbyen Ho Chi Minh. Her er det ca 5 millioner mennesker, så vi gleder oss skikkelig til å ta fatt på storbyen ;) Vi skul...

Vietnam dag 6: Long Hai Beach Resort.

Vi startet dagen tidlig, og bestillte en taxi for å komme oss til en liten by, som heter Long Hai. Det ligger det ett helt nydelig Beach Resort, som vi kan leie oss inn på for å ligge på bassengkan...

Vietnam: dag 5.

denne dagen våknet vi ganske tidlig. For vi skulle nemlig få besøk av Lilly May og hennes familie. For dere som bor i grenlandsområdet, så JA. det er snakk om Lilly May. Hun som driver Lilly May re...

Vietnam: dag 4, Hos skredderen, på stranda og deilig resturantbesøk i Vung Tau.

Vi stopp opp tidlig for å komme oss av gårde til stoff-butikken, og deretter til skredderen. Tilsammen brukte vi 4 timer på dette, og heldigvis hadde vi med oss hushjelpa Cookie - slik at hun kunne...

Dag 3 på reisen "orientering"

Denne dagen sov vi faktisk helt til kvart på 13. Noe som er svært uvanlig for oss, siden vi er en gjeng med A mennesker alle sammen. Men vi får skylde på Jet'laggen. Senere på dagen så ankom resten...

den første ordentlige dagen i Vung Tau, vietnam.

Etter å ha ankommet Vung Tau på formiddagen, så måtte vi sove litt.. Ellers fikk vi reise på en av byens beste fiskerestuanter! Lan Rong - den er bare helt fantastisk. Håper alle som reiser til Vun...

Reisen til Vietnam.

Dagen startet kl 0700, og derretter toget. Kom frem på gardermoen, og venta litt på mamma og lillesøs. Vi fløy med Thai airways, Flyet reiste fra norge 12.30. Alle sa det kom til å bli så kaldt på ...
Louise-Marie reiser...

23, Lillehammer

Hei mitt navn er Louise-Marie . Til daglig bor jeg på lillehammer og studerer her.Jeg tar Mastergrad innenfor Innovasjon og næringsutvikling. Jeg som alle andre blir tatt av hverdagen - jeg har alltid en million ting jeg helst skulle ha gjort i går. Men den største lidenskapen min er å reise, oppleve, lukte og smake nye kulturer og steder! Så bloggen min vil bare "leve" de gangene jeg skal ut å reise. denne bloggen vil nå i hovedsak bli brukt som reisedagbok. Dette er for mest for min egen del, men også for de der hjemme som ikke hadde mulighet til å være med på tur. Jeg er ingen backpacker , liker bare å unne meg en tur nå og da :)