Reisen til Vietnam.

Dagen startet kl 0700, og derretter toget. Kom frem på gardermoen, og venta litt på mamma og lillesøs. Vi fløy med Thai airways, Flyet reiste fra norge 12.30. Alle sa det kom til å bli så kaldt på flyet, men tvert i imot. hold jo på å smelte av varme. to timer etter takeoff fikk vi middag, og vi fikk frokost to timer før landing. vi landet i bangkok 0650 lokaltid. og vi gikk og gikk i nesten 1 km innendørs. det er den største flyplassen jeg noensinne har vært på!  Vi ventet i bangkok i litt under en time, og så var det klart for neste fly til Ho chi Minh :) Ingen av oss hadde sovet noe særlig på den første flyet, men når vi reiste fra bangkok så sovnet alle sammen før vi i det hele tatt hadde lettet.  Når vi landet i Ho Chi Minh var vi jo nesten som kjendiser -. sto en million mennesker på rad og rekke for å ta i mot alle som kom med flyet. Derretter fant vi en mann med navnet vårt på - og vi ble satt i en bil og med snuten mot Vung Tau!

Klare for avreise på gardermoen

Endelig komme oss på flyet

Venter litt i bangkok! Største flyplassen!

Endelig fremme i Ho Chi minh. trøtte og fæle

første bildet jeg tok ut vinduet til taxien

Nydelige midt-rabatter på vei inn til vung tau

Én kommentar

Froy

14.04.2012 kl.22:14

Så spennende!

Louise-Marie reiser...

23, Lillehammer

Hei mitt navn er Louise-Marie . Til daglig bor jeg på lillehammer og studerer her. Jeg har en bachelorgrad i organisasjon og ledelse - og nå studerer jeg årsstudium i krisehåndtering og beredskap. Jeg som alle andre blir tatt av hverdagen - jeg har alltid en million ting jeg helst skulle ha gjort i går. Men den største lidenskapen min er å reise, oppleve, lukte og smake nye kulturer og steder! Så bloggen min vil bare "leve" de gangene jeg skal ut å reise. denne bloggen vil nå i hovedsak bli brukt som reisedagbok. Dette er for mest for min egen del, men også for de der hjemme som ikke hadde mulighet til å være med på tur. Jeg er ingen backpacker , liker bare å unne meg en tur nå og da :)